tisdag 13 mars 2007

Jag är levande igen

Efter att ha varit helt utslagen av influensa/ebolaviruset/bondsnuvan-from-hell tänkte jag nu göra comeback i bloggosfären.

Även om jag hade varit lite, lite piggare (pigg nog att slå på en dator t.ex) hade det känts rätt inaktuellt att skriva om mat. Mina smaklökar hade krypt ihop av ett hörn och led av dödsryckningar, den enda föda jag fick i mig var enchinagaard och thaikaway eller sushi som samariter i bekantskapskretsen barmhärtigt medförde med jämna mellanrum.

Men nu tar jag nya friska tag alltså. Har varit och provianterat på Abdos, Asien-livs och Möllans ost. Nya stordåd väntas!

3 kommentarer:

Jens sa...

Du har varit saknad! Men du gjorde nog rätt i att undvika att matblogga när du var sjuk. Något som Linda Skugge inte gjort i sin nya matblogg... inget bra för aptiten

K sa...

Och så kastas det en larvig bloggutmaning i ansiktet på dig så snart du kommer tillbaka!

Jessica sa...

du, ebolaviruset låter ju liksom ja, allvarligt ;). Trevligt att du är tillbaka.